evenimente corporate conventure business events

Evenimente corporate

Oferim servicii de planificare si implementare de evenimente de la A la Z: alegerea locului de desfasurare, elaborarea structurii evenimentului, alegerea programului social, a solutiilor de divertisment, coordonarea logisticii, asistenta on-site, acoperim toate aspectele implicate de organizarea oricarui tip de eveniment.

Avand cunostintele si competenta necesare pentru a garanta un eveniment remarcabil, oferim un pachet complex, de tip all-inclusive, de servicii pentru managementul evenimentelor.

Parteneriate

Oferim servicii complete de management de eveniment pentru clienti corporate, institutii publice si organizatii internationale. Organizam conferinte si intalniri de orice marime, oriunde in Romania si in strainatate.

Nu suntem doar un furnizor de servicii, ci si un partener competent si serios pentru designul, organizarea si managementul proiectelor clientilor nostri, pana in cele mai mici detalii.

Conferinte

Concepem, planificam si producem propriile noastre conferinte, care sunt evenimente regionale la nivel inalt, ce pun accent pe cele mai recente tematici si evolutii de pe pietele de specialitate europene.

Conferintele noastre cu participare internationala se adreseaza actorilor cheie din domeniul respectiv de afaceri, oferind oportunitati de networking si promovare la cel mai inalt nivel.

FAQ

De ce ar trebui sa apelez la o companie de organizare de evenimente?
Companiile specializate, cum este Conventure Business Events, se bazeaza pe o echipa de profesionisti, experti in a va livra evenimentul la care visati.

Echipa noastra se ocupa de organizarea evenimentului dumneavoastra pastrand aceleasi standarde inalte si principii pe care le aplicati in administrarea propriei dumneavoastra afaceri.In consecinta, fara sa aveti nici cea mai mica grija in ceea ce priveste organizarea propriu-zisa a evenimentului, va puteti concentra pe deplin asupra promovarii, cu ocazia evenimentului, a companiei si a atingerii obiectivelor propuse. Practic, alegerea unei companii specializate in organizarea de evenimente inseamna sa-i lasi pe profesionisti sa faca ceea ce stiu cel mai bine, spre avantajul tau.

Este mai costisitor sa folosesc o companie de organizare de evenimente?
Din punct de vedere financiar, aceasta solutie se poate dovedi a fi mai putin costisitoare. Din punct de vedere al managementului timpului, va va scuti de toata bataia de cap ce deriva din conceperea si organizarea unui eveniment.

Deoarece colaboram cu un numar mare de furnizori din diverse domenii (printre care sali de evenimente, echipamente, divertisment etc), putem sa ne pliem rapid si eficient pe nevoile dumneavoastra, degrevandu-va astfel de orice griji referitoare la eveniment, la un raport eficient cost-calitate.

In calitate de profesionisti cu experienta in organizarea de evenimente, scopul nostru este sa va indeplinim obiectivele si sa va depasim asteptarile, adaugand valoare afacerii dumneavoastra.

De ce este nevoie pentru a avea un eveniment de succes?
Este esential sa-ti stabilesti clar obiectivele, inca de la inceput, si sa te asiguri apoi ca acestea vor sta la baza designului, planificarii si implementarii evenimentului.

Atentia la detalii, asociata cu o comunicare eficienta intre toate partile implicate, in toate etapele proiectului, sunt aspecte care reflecta nu numai un management profesionist al evenimentului, ci si standardele inalte pe care le are clientul.

Cati membri ai echipei de organizare de evenimente se vor afla on-site, in ziua desfasurarii evenimentului?
Nu exista o formula fixa in acest sens. Intai si intai, marimea echipei de organizare depinde de complexitatea evenimentului (numar de invitati, concept de eveniment, durata, program).

In orice situatie, prezenta noastra la fata locului va fi cat mai discreta posibil, deoarece consideram ca astfel contribuim la un management eficace de eveniment. Toate evenimentele noastre sunt coordonate direct de liderul echipei de organizare, desemnat inca din faza incipienta a proiectului, si care va fi prezent la fata locului pe toata durata desfasurarii evenimentului.

Exista o proportie standard intre numarul de participanti la eveniment si cel al angajatilor proprii necesari? De cati dintre angajatii mei voi avea nevoie la eveniment?
Acest lucru depinde de strategia comerciala pe care v-ati stabilit-o pentru eveniment. Vom fi bucurosi sa va oferim consultanta si sa va ajutam sa gasiti echilibrul potrivit, pe baza experientei noastre.

Va rugam sa retineti ca echipa noastra de profesionisti se va asigura ca angajatii dumneavoastra vor fi doar gazde sociale si strategice, daca este nevoie, fara a fi implicate in alte activitati de organizare.

Cum veti gasi locul ideal de desfasurare pentru evenimentul meu?
Tinand cont de experienta noastra de lucru in numeroase locuri de desfasurare de evenimente din tara, precum si intr-o serie de locuri similare din Europa, vom putea repera si selecta locul ideal pentru desfasurarea evenimentului dumneavoastra.

De ce ar trebui sa apelez la Conventure Business Events pentru organizarea evenimentului meu?
Intotdeauna livram ceea ce promitem, suntem profesionisti, onesti, deschisi si directi in abordare. Avem o reputatie excelenta printre clientii nostri. Un mare procent din evenimentele in care ne implicam se bazeaza pe recomandari sau pe reveniri. Si ne dorim sa continuam la fel!

Trimiteti-ne chiar astazi intrebarile sau solicitarile dumneavoastra si va vom raspunde in cel mai scurt timp.